مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 10:362021-08-23ورزشي

سخت گیری های کرونایی در پارالمپیک 2020 


کمیته بین المللی پارالمپیک و مسئولان اجرایی پارالمپیک 2020 توکیو مقررات سختگیرانه ایی را برای ورزشکاران و همراهان حاضر در این دوره از رقابت ها در نظر گرفتنه اند.

- کمیته بین المللی پارالمپیک و مسئولان اجرایی پارالمپیک 2020 توکیو مقررات سختگیرانه ایی را برای ورزشکاران و همراهان حاضر در این دوره از رقابت ها در نظر گرفتنه اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی ایسنا به توکیو، قرار است رقابت های پارالمپیک 2020 توکیو از فردا (سه شنبه) رسما آغاز شود.

به دلیل موج تازه گسترش ویروس کرونا، مقامات ژاپنی و مسئولان برگزاری رقابت های پارالمپیک 2020، سختگیری های زیادی را برای ورزشکاران و شرکت کنندگان در این دوره از رقابت ها در نظر گرفته اند.

دولت ژاپن تمام پروازهایی که افراد مرتبط با پارالمپیک در آن حضور دارند را از لاین های اختصاصی و تحت تدابیر شدید بهداشتی و مقرراتی وارد شهر توکیو می کند و تا پیش از افتتاحیه نیز به صورت روزانه از همه ساکنان دهکده رقابت ها تست کرونا گرفته شده است.

کاروان ورزشی ایران نیز که از روز جمعه وارد توکیو شده است، تاکنون بیش از چهار بار تست کرونا داده ند.

ا همه اعضای کاروان ایران به جز یک عضو کادر اجرایی در سلامت کامل به سر می برند و هیچ کدام ابتلای شان به کووید 19 ثبت نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخت گیری های کرونایی در پارالمپیک 2020 

سخت گیری های کرونایی در پارالمپیک 2020